Torsdagen den 20 Januari 2011

HejHopp alla vakna!
Idag har jag hunnit med mycket!!! Eftersom ni inte är så "jätteförtjusta" i mina dagar tänkte jag bara skriva att jag "sprang" på våran crosstrainer i 20 minuter ikväll. Svetten rann, och nu känner jag mig duktig. Igårkväll sprang jag 10 minuter, hehe. Plus att idag gick jag längst ner i sörgården, fram&tillbaka med chica.
Bra vardags motion kallar jag det. Mer lär det ju bli! :D
Lilla RAMBO <3
Plus att vi köpte lite godis, hundben och tuggleksaker...På lördag ska vi hälsa på Rambo och hans syskon. Sedan direkt efter blir det av till ullared...
Innan vi gick till gymnasiet idag var både jag och Bekka dö nervösa. DÖ NERVÖSA! Jag kissade nästan på mig när jag sprang in på toan. Men jag gjorde som tur inte det.
Annars är det läggdags nu kanske vi ska säga godnatt och hejdå.
-Godnatt och hejdå!

Kommentarer
Postat av: johanna

kul me en blogg cecilia!! har ni köpt hund?????

2011-01-21 @ 21:49:17
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, det har vi! :D

2011-01-23 @ 11:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0