Rambo!

Här är de första bilderna på Rambo. Idag var vi bara och kikade in hos uppfödaren i en minut för att få reda på vilket foder de hade. Medans mamma stod och pratade passade vi på att ta bilderna ^^ (ursäkta kvaliten)
Rambo, Jag & Elin :)
Rambos underbara ansikte :)
Idag var vi ju då alltså på Ullared/Gekås. Köpte en massa hundgrejer, eller inte så himla mycket. Lite leksaker, koppel, sele (istället för koppelhalsband) shampoo, 14 kilo foder, 2 kilo belöningsgodis och lite annat...
Till mig köpte jag:
Oversizetröja markeringspennor, NY SKOLVÄSKA!!!, sov gott skylt att ha ovanför sängen, 2 jättesnygga ljushållare, kofta, och tshirt med rosor.
Sen köpte jag givetvis lite shampoo&balsam mm men det behöver ni inte se, haha.
Hoppas ni haft en lika händelserik dag som jag!
Många kramar Cecilia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0