Mera Rambo!

Man kan ju inte få nog!
Söta Rambo och lite mindre söta jag ^^
Syskon mys <3
Gulleplutten! Han passar för sitt namn. Han bet Elin men det var bara en olyckshändelse. Han satt och knapra på ett ben i Elins knä sen föll benet ner på golvet också skulle Elin plocka upp det men då trodde han att hon tog det... Lite träning ska det minsann bli när han kommer hem. För längesen såg jag på animalplanet när de "uppfostrade" vanvårdade hundar. Då hade dom en fejkhand på en pinne och övade på att ta bort maten. Efter x antal "lektioner" var det bättre...
Han har nog ett litet humör. Men matten tog tag han i nackskinnet så fort han gjorde nåt. Hon sa också att dom inte hade varit hur stränga som helst med vissa saker mer neutral eftersom hon ville att köparen skulle kunna forma den. Jag tror jag håller med faktiskt (:
Nu ska jag plugga NO har prov tills på tisdag och jag har knappt inte övat alls mycket! :O
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Lilla H

vilken söt hund!!

2011-01-23 @ 23:02:19
URL: http://haleyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0