Hola guapos!

Har inte uppdaterat alls på ett år. Typ. Pero estoy bien (google translate is your friend). Saken är den (haha, shit vilket mobbat uttryck) att jag kämpar på lite med skolan. Vi har haft två läxförhör i so denna veckan, och ett till väntar. Eh? Ja, tre på en vecka. Om samma sak. Fattar inte heller grejen med det. Fast egentligen är det inte så mycket som händer. Men jag är ju lite seg också. Nu ska jag snart börja skriva om växthuseffekten. När man är klar med sitt arbete får man ledigt alla resterande no-lektioner. Låter det inte superbra eller? Jo, speciellt med tanke på att sista lektionen på fredagseftermiddagarna är no, och på torsdagen har vi no innan en två timmar lång rast.

 

Titta vad jag hittade i söndags! Varje gång jag tvättar håret finner jag fler. Skumt.


Kommentarer
Postat av: MLI

Är det problem för dig med? :O

2011-01-25 @ 14:35:21
URL: http://lovelimli.blogg.se/
Postat av: zm

Va med och tävla och vinn en gratisdesign till bloggen!

2011-01-25 @ 19:25:00
URL: http://sistered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0