God Helg!

Så brukar man kanske säga på julen, men jag säger det nu iallafall.
Just nu är jag förmodligen hos Hunduppfödarna eller påväg till Ullared, vet inte tidsplanerna riktigt :P.
Ursäkta om det har blivit många "tråkiga" inlägg och mycket om Rambo. Men det är ju precis som att skaffa barn, den kommer ju leva i ca 10-15 år! Precis som alla föreldrar som förlorar sina barn pga mopedolyckor eller nåt.
Och om man är gravid skulle det ju kanske vara konstigt att inte skriva om det?
Hahahaa.
mmmmmmmmmmm.
En ko gick på ängen, kon var på ängen"En ko gick på ängen kon var påängen" Gilla hemskt gärna min facebooksida :)
Vi som älskar kakdeg :9"Vi som älskar kakdeg" Gärna denna med.
Att dammsuga upp maränger"Att dammsuga upp maränger" Denna också!
Har ni nångång provat? Jag och Bekka upptäckte att det var roligt en gång när vi hade haft ett "kalas" och det låg en massa maränger på golvet...
Tack för att ni gillar mina sidor! (;
PERVERST!
epic fail photos - Autocorrect Texting FAILMen det som skrev det verkar lite kul, hihi^^


Till: Mamma
Sms: Jag får panik! Jag är på toa och ska spola ner min tampong men den åker inte ner! Vad ska jag ta mig till!?
Svar: Haha, det har hänt samma sak för mig. Jag la en massa papper över och sprang därifrån! Ses ikväll, kram

Förklaring: Vattnet i toaletten hade tagit slut eller något, vilken osis. Sen skulle det inte till mamma heller utan till min bästa kompis men ja, det verkar ju ha hänt alla :)

Felsms.com

Kram på er allihopa förrutom Alfrid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0