Gå och lägg dig! (Men observera att du måste läsa detta först)

(Till Rebecka: Asså jag var ironisk med karisma saken! Daah (;)

Han tyvär inte göra ett inlägg tidigare än detta... Kom hem 20:15 då var det mitt i solsidan som man är tvungen att se på. Sen lite isbergsallad med kyckling.
Håret skulle tvättas och inpackas eftersom jag vanvårdat det ett tag. Hehe. Skrev inköpslista tills imorgon, borstade Fingals tänder och lite annat smått.
(Nu var Bekka snel och ändrade lite här)
Asså jag lyssnade/såg på en av deras uppträdanden på RawComedy as kuliga, haha.
Dom ser så roliga ut med. Värsta Coolingarna! :O
Hur fixar man in youtube klipp? I bloggplatsens sak kan man ju bara klicka på en skylt och så är det fixat?!
Nu hinner jag tyvärr inte skriva så mycket klockan har ju runnit iväg som vanligt... När jag blir äldre ska jag jobba nattskift! Herregud. Absolut.
Nattinatt! ♥ Morväl!
P.s Planer inför morgondagen: (Efter skolan)
Handla mat, vara ledare i miniorgruppen. Och eventuellt åka och se på pudelvalpar! Spänande :D
(Har gjort ett tidsinställt inlägg som kommer vid 10:00)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det får man då verkligen hehe

Hoppas du får en fin start på nya veckan!

2011-01-17 @ 07:15:52
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0