Annars så

Annars så åkte Jag och Bekka skridskor i ishallen, det var kul! Fast hon gillade inte att jag bara åkte runt-runt hela tiden (; En sak som jag tyckte var jätterolig var att Rebecka hade fått med sig två olika skridskor alltså en stor och en liten två olika modeller :P Dock tyckte inte hon det var så kul...Men hennes pappa kom och lämnade en skridsko så när vi gick hem bar hon på 3 skridskor! Kul eller?
När vi kom hem bakade jag goda hallon-citron muffins! Ska ta med dom till uppfödaren som vi ska till såfort mamma kommer hem från kyrkan & kyrkkaffet som alltid tar en evighet! :P
Bilder på muffinsen och Rambo och hans syskon kommer ieftermiddag/ikväll!
Nu ska jag fortsätta städa mitt rum. Det går skitsakta...Vet inte var jag ska lägga vissa saker osv.
Gjorde en låtlista på youtube att ha när jag städar. Yesterday är bara med för att vi ska kunna den utantill (musik uppgift) Annars brukar jag inte lyssna på beatels :P
Min Låtlista! ←Länk alltså.
Shasha!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Sv: Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd. Se efter om det var Du som vann.. :) Annars har du en ny chans från klockan 14:30 :)

2011-01-23 @ 14:10:41
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0