Livet.

Svar:
Blev jag "amazed by the taste" Absolut, typ de godaste chipsen jag ätit, haha. Rekomenderar verkligen!
Idag ska jag ducsha Rambo. Dricka Vitaminbrustabletter eftersom barnen på lägret smittat mig med förkylning :(
Vila, cykelträna rambo (alltså att han ska sitta i korgen)
Och förmodligen lite till...
Är sugen på rolig glass bara så ni vet. Idag är det extrapris på ICA!
Yeeehaaaa...
Vet fortfarande inte vad jag ska välja på gymnasiet. Antligen teknik, resturang&livsmedel, estetmusik.
Om man vill bli fastighetsmäklare ska man gå handels då?
Bajs.
Vädret ser bra ut så det blir nog en långpromenad :D
Älskar såhär "samanhängande" inlägg.
Kram Cecilia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0