Det värker i min aortapump

Tänkte flasha med mitt betyg på NP-läsförståelsen, men det ville inte visa sig. MVG- står det om någon bryr sig, vilket är grymt bra för att vara jag och läsförståelse. De pusselbitarna får man trycka hårt för att få ihop (det där med metaforer kommer nog aldrig riktigt bli min grej).

 

Men i alla fall. Boken på bilden är sjukt sorglig. Jag hade läst halva, och skulle titta lite på olika referat på internet. Den skulle nämligen varit utläst i tisdags, hehe. Men så fick jag reda på slutet, så jag kunde inte hålla mig från att läsa klart den. Och så grät jag. Såklart. Jag grät till Det, för att jag tyckte den var sorglig. Antar dock att  Stephen King ville framkalla andra reaktioner, höhö.

 

Nu ska jag titta lite på engelskan, sen ska jag soooova. Har faktiskt somnat innan tio de senaste två nätterna. Ändå har jag ungefär lika mycket energi som om jag vore 80 år äldre än jag faktiskt är. Skumt det där.

 

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0