Tjenixen (;

Jag är en sånhär Buzzador medlem. Och nu har jag precis svarat på den första enkäten på 1 år! Jippie.
Hade nästan glömt bort att jag vad medlem.
Iallafall "formuläret" började med att de frågade hur gamla mina syskon var och om det var tjejer eller killar. Sen så kom det en massa mens frågor typ 20 st om samma sak.
"Hur mycket inflytande har dina vänner vid ditt köp av bindor/tamponger/troskydd?"
"Vilket använder du mest?"
Typ massa sånna frågor. Tog 20 minuter, men nu ska jag inte klaga för det är ju faktiskt liiiite kul att svara på frågor ändå XD
I ca en vecka nu har jag drömmt hur mycket konstiga drömmar som helst. Ibland så säger dom sakerna jag drömmt på nyheterna sen. En sak (som inte kom på nyheterna lyckligtvis) var att vi opererade bort Rambos framben och nyckelben så sydde man fast en påse mellan fötterna och sen hade man hans ben som handväska.
(här var en bild på min dröm men det går ju aaaalllllllldrrrrigggg att ladda upp Paintbilder) Tyvärr...
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0