Hej.

Nu loggade jag in här för jag kom äntligen på något vettigt att skrivam, men så gömde jag bort det...Aja, dagen idag har jag spenderat vid datorn och vart ute med Rambo.
Sims3 ♥
Vad heter denna låten? som går såhär Lets go shopping dear. Nåt sånt. Dom har spelat den endel på p3& p4 nämligen.
Laddar ner en massa simmar bara för att hitta en naken överdel? ZP.
Jag vill bara se hur en naken sim ser ut, haha. Perversa jag.
Råkade ladda ner en naken underdel. Så då tänkte jag först radera den på en gång för dom typ gör så att alla spädbarn blir låååååååååååååånga pinnar över hela skärmen. -_- . Men jag spelar inte med nån barnfamilj just nu så jag kan ju vänta och hitta den andra hälften (:
Nationella prov i svenska imorgon. Varför oroar alla sig för allt?
Det är säkert jättesvårt och jag kommer nog få IG. Men om man nu skulle få IG där så (säger dom iaf) att det inte påverkar slutbetyget...Men jag tror inte så vidare mycket på vad dom säger om betyg.
Får nog G om B är snäll...
Visst är jag bra på att blogga va?
-Mmmmmmm.
-Tack, svarar jag.
Naepp.
Förresten hur länge ska ägg koka för att bli hårdkokta?
Typ 7 minuter va?
Jag kokade nyss äggen i 12 minuter och dom blev helt perfekta. Wierd.
Jag gillar att säga Wierd (fast jag vet inte hur det stavas)
Hejdå i Lingonskogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0