haha

Hittade en grej jag skrev för några miljader år sedan.

 

---

Trots att jag bara sov två timmar i natt är jag jättepigg. Det var inte förrän för typ en timme sedan jag började skela med ögonen och blinka lite mycket.


Jag och Cec gick till första gudtjänsten vid elva, fick skjuts då jag hade fyra (!) hål i bakhjulet på cykeln. Jag kom dit före Cec. Satte mig längst in på en bänkrad långt bak i kyrkan. Efter någon minut kom det en kille (man?) och satte sig på andra sidan bänken. Han hade en röd skinnväst och världens största glasögon. Det såg ut precis som om han var hämtad från början av 70-talet. När Cec kom ställde hon sig bredvid honom och tänkte gå förbi, men han satt helt stilla och var helt inne i att titta ner i bänken. Vid det laget kunde jag inte hålla mig mer utan vände mig om och skrattade jättemycket. Cec tänkte säga Ursäkta, men blev också full i skratt, så det enda som kom ut var "Heeej". Då tog han jackan och ställde sig upp som om han skulle gå. Sedan satte han sig igen. Vi skrattade så diskret vi kunde i typ en kvart. Sedan blåste Cec en jättestor snorbubbla.



Sen har vi (hon) cyklat runt och roat oss i stan hela dagen (har fått reda på att jag inte bor i en by). Vi åt glass och solade oss. Sedan cyklade vi hem till mig. Vi har nya grannar, och de gamla hade inte klippt gräset på två år. Normalt va?



Sedan grillade vi.



Sen var det gudtjänst igen.



Ehm, det var väl det. Nu ska jag gå och lägga mig typ.
2010-04-25 @ 19:24:24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0