DÖ JÄVLA ATOMER OCH RADIOAKTIVITETER OCH BAJS

Tänkte bara säga att jag har no-prov imorgon. Om det är någon som vet hur man fuskar på ett bra sätt, så är jag öppen för förslag. Ne, man ska inte fuska. Tänk om man blir påkommen! Då är det ju bye bye MVG direkt juuue.

 

Jag hade gärna suttit här och skrivit om hur brocooli ser ut som träd, och varför man säger snorhalt när snor inte är halt, men jag måste helt enkelt prioritera skolan lite. Idag och imorgon, för till fredag har jag en stor engelskuppgift också. Men till helgen blir det nog bättre. Cec har det likadant, om alla tre läsare undrar alltså (varav två av dem är oss själva).

 

Men nu ska jag gå och läsa på om kol-14 metoden, eller kanske atomklyvning/fission, vem vet?

 

Hej och hå!


Kommentarer
Postat av: Hon, tjejen...

Cool blogg ju! Nu har ni en till läsare! Jag känner liksom inte er men ni verkar coola och jag bara sökte liksom på lite olika bloggar och så kom denna! Bye!

2011-01-21 @ 21:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0