¡Hola!

Hejsan! Ursäkta för att jag inte skrivit på ett tag. Men nu skriver jag ju iaf :) Köpte en samsung galaxy i torsdags. Så nu skriver jag från den för det mesta. Har precis kommit hem från en kort cykeltur genom samhället. 256 kalorier brände man på det. Haha. (älskar min nya mobil) Visst är det härligt att det äntligen är vår! Igår gick jag en lååång härlig promenad, ända till brandstationen och hem igen. Men nu har jag jätteont i svanskotorna & vänstra foten för jag går helt innåt med fötterna som ni kanske märkt. Eller hela mina ben är vridna lite fel... Har ni sett Rambos nya frilla? Visst blev han fin! Det stora långa håret var så slitet och dessutom fastnade det grenar och skräp överallt stup i kvarten. Han har blivit så stor nu, jättelånga ben. Verkligen! Kram från Cecilia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0