Te och denna dagen.

På sista tiden har jag blivit helt beroende av te. Har dock bara en sort. Dom flesta tycker att denna är äcklig/smakar illa, men jag tycker den är okej och man blir lite piggare av den med...Känns det som.
Denna är det iaf.
Spelade "the entertainer" på pianolektionen idag. Det ska bli kul när man KAN den men just nu är den tråkig att spela. Ungefär.
Idag har jag varit...TRÖÖÖÖÖT! Först var det svenska, sen no och dom två lektionerna var helt OK. Innan lunch var det Matte och OMG. Jag verkligen Ogillar matte, megamycket. Och så blir man alltid trött på matten?
Efter matten var det maten. Jag och Bekka satt på biblioteket och typ (jag sov). Alltså vi åt inte dvs.
Sen var det So. Handlar om Amerikanska Inbördeskriget. Sådär kan man säga... Jag brukar gilla So annars.
Äntiligen fick man gå hem. Åt kotlett och potatis, lite rester sen igår. Bekka gick tillbaks till spanskan.
Jag kollade mail och bloggade mm.
Efterpianot stack vi till Mormor och Morfar. Köttfärslimpa, potatis, brunsås, koktamorötter, köttbullar& prinskorv. Det var vad mormor bjöd på :D (De två sistnämda var rester, men goooda rester)
Efter middagen var jag så trött så jag gick och la mig på mormor's säng. Mamma sa att jag sov i 2,5 timmar. Får väll se hur det blir med nattsömnen om nån timma. Men hoppas det inte blir nåt problem för jag är iallafall liiite sömnig nu...
Ursäkta men tjejen till vänster ser ut att ramla...Bilden togs på gisledagarna av nån på facebook :P Så det är inte jag som tagit bilden, bara så ni vet (;
Nu ska jag sluta babbla och packa skridskoväskan tills imorgon :D Älskar att åka skridskor!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0