Konst(närl)igt

Nu har jag varit och besökt gymnasiet, estetiska programmet, bild och form (och jobbat, men w/e). Jag trodde vi skulle sitta runt ett bord och gå igenom typ allt som skulle vara på schemat, och gå igenom fördjupningar osv. Men NÄ. Vi skulle måla på glas. Det var jag och två andra tjejer. De var helt jättekonstnärliga, och där satt jag och målade små vita prickar. Kul.

 

Sen hade jag klasströjan också, det står "Man glömmer aldrig en Klass Kompis" typ, alla bah "Man glömmer aldrig en kk, hahahaha fnisssss" när man gick förbi på rundturerna och bajs. ÅH, vad pinsamt det var, haha. Och dessutom är jag ganska socialt inkompetent, och de andra typ pratade och massa bajs. Och nu känner jag för att välja något annat, men jag kan seriöst inte tänka mig någon annan linje.

 

No-provet gick ok. Jag vet att ni bryr er.

 

Hej och hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0