Kamera klur...

Kan ni rekommendera lite olika kameror under 5000? System som kan filma med högkvalitet och ta klara bilder även fast det är lite rörelse liksom.
Jag är väldigt inne på Nikon d3100 är det nån som kan argumentera för och emot :P
Eller ge andra förslag? :D
Jag o Bekka är hemma på hålis nu hemma hos mig.
Det är mycket i skolan nu så ni får stå ut med bara 2-3 inlägg om dagen...Ni vet när man väl sätter på datorn är det mycket som lockar mer än läxor&prov pluggning så jag brukar försöka att inte sätta på datorn så ofta just nu...
OM NI GER FÖRSLAG PÅ OLIKA KAMEROR SOM NI TYCKER ÄR BRA ELLER REKOMMENDERAR NIKON D3100 SÅ KANSKE JAG KOMMER TILL SKOTT OCH KÖPER EN SNART! OCH DET BETYDER JU MERA BILDER TILL BLOGGEN! :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0