Ніца!

Idag åkte vi skridskor på idrotten. Det var jättekul! Fast jag fick en massa kramp i fötterna liksom :/ men det gick över så fort jag satte mig ner...
Rebecka var mycket bättre än vad jag trodde. På lördag planerar vi att åka på allmän åkning. Det ser vi fram emot!
Efter idrotten vart det slöjd. Jag började rita hundsängen jag ska göra. Letar efter snygga knoppar och fötter till den.
(Ska nämligen ha lådor under sängen)
Jag ville inte ha vanlig spånskiva för jag tänkte betsa den i mörkbrun.
Har iallafall hittat snygga knoppar från indiska? Vad tycks?
Här tänkte jag haft en skiss jag gjorde lite snabbt i  paint. Men som vanligt kan man inte ladda upp bilder!
När mamma kommer hem ska hon ringa till uppfödaren så vi kanske kan komma och hälsa på dom :)
Har så mycket frågor jag vill fråga dom. Och sen ska det bli kul att se vilken av de tre valparna vi ska välja!
Annars är det No som står på schemat hhhheeeeeeeeeeellllllllllaaaaaaaa kvällen :( Ska också kolla vilka gymnasieprogram som finns i Gislaveds Gymnasium, hehe.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0