duktig_tjej_95

Idag har jag verkligen varit duktig_tjej_95. Har hållt igång och gjort duktiga saker sen typ 12. Ska strax fixa lite spanska också.

Det var läger nu tors-fre. Vi gjorde masker. Men det lossnade lite stjärnor från min.

FIN VA?

 

Ursäkta för osammanhängande inlägg. Men en röd tråd har det trots allt.

 

Nu ska jag som sagt titta lite på spanskan, sen måste Cec ringa snart också. Imorgon på miniorerna ska vi köra minuten. Alltså göra massa sådana där tävlingar som på det där programmet. Jag har tittat igenom alla, och kommit på några själv. Hittils har jag 4, kajnda niid hälp.

Puss. (hahahaha, råkade skriva piss först xD)<-- dubbelhaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0